Przejdź do głównej zawartości

Lasowiacka Kapusta Ziemniaczana na 12 sposobów

Obiecałam Wam relację z Warsztatów jakie odbywają się co miesiąc na Skansenie w Kolbuszowej. 
Niestety w tych w ostatnią sobotę nie dane mi było uczestniczyć, moja grypa rozszalała się na płuca:( i nie dałam rady pójść, nie mam też relacji zdjęciowej, ale wszystko jest na Facebooku  Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej, wiec zapraszam na relację, a ja na pewno napisze z kolejnych, bo się wybieram uzbrojona w aparat:) 

Skansen Kolbuszowa



Troszkę zdjęć ze Skansenu, samego Skansenu i dzieł jakie tworzą nasi okoliczni twórcy rzemiosła ludowego :)

Można sobie to wszystko pooglądać, a nawet zakupić, każdego roku w czerwcu odbywa się wielka ludowa impreza z tańcem, muzyką, śpiewem, i zwiedzaniem....

Miłego oglądania:)
 
Skansen Kolbuszowa

Skansen Kolbuszowa

Skansen Kolbuszowa

Skansen Kolbuszowa

Skansen Kolbuszowa

Skansen Kolbuszowa


Do zobaczenia na Skansenie w Kolbuszowej:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia