Przejdź do głównej zawartości

Makaron z warzywami

Zwykle nie korzystam z dań w torebkach, ale czasem trzeba sobie odmienić jadłospis i sięgnąć po gotowe danie. Ja jeśli to robię sięgam po produkty Winiary, ponieważ są smaczne. Dlatego z czystym sumieniem mogę Wam polecić ich wiele, dziś zacznę od:



makaron z wrzywami




Danie otrzymałam wraz z innymi produktami od Marki Winiary.





Przepis na jej wykonanie znajdziecie na opakowaniu. Moje jest zrobione z podwójnej porcji mięsa. Smaczne i aromatyczne danie na szybko, kiedy brak czasu na wymyślny obiad. Czas na przygotowanie i wykonanie to niespełna 30 min.
Warzywa, mięso i makaron, przyprawy ... mmm... mniam:)

Serdecznie polecam:)


makaron z wrzywami



makaron z wrzywami




Smacznego:)

Komentarze

  1. Ciekawiły mnie te dania z makaronem, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować, czasem nie ma czasu na długie gotowanie i wtedy można spróbować czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ja jestem sceptyczna wobec takich dań. Przede wszystkim dlatego, że przygotowanie samodzielnie takiego makaronowego dania z patelni zajmuje mi tyle samo czasu co przyrządzenie takiego dania - półproduktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również staram się nie nadużywać gotowców, ale czasami robię wyjątki. Makaron pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię Winiary, mają dobre produkty ;)
    tego makaronu jeszcze nie jadłam, ale wygląda smacznie ;))
    u mnie lezy pomysł na pizzerinki, muszę go wypróbować:P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Where can I get nice templates for my weblog?
    Also visit my web-site ... read this

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raczej też stronię od gotowców, ale mój syn na tym niby uczy się gotować. Ja się cieszę, że garnie się do kuchni, bo potem przekona się i zacznie sam tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie ciekawiła mnie ta torebeczka z makaronem, może kiedyś zrobię, chociaż ostatnio przez wyjazdy i tak mam dość zupek chińskich. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia